هوانیروز، یکانی واکنش سریع با تحرک بالاست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هوانیروز، یکانی واکنش سریع با تحرک بالاست
نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1396
بازدید : 50
نویسنده : علی

  امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی گفت: هوانیروز امروز بعنوان یک یکان واکنش سریع با توان رزمی بالا به لحاظ آماری در سطح غرب آسیا نقش محوری دارد.
وی با بیان اینکه امروز هوانیروز ارتش تعامل خوبی با صنایع داخلی و نخبگان دانشگاهی برقرار کرده است که در سال‌های آینده نتایج آن را خواهیم دید، خاطرنشان کرد: در بحث دوربین‌های «دید در شب» بزودی این دوربین‌ها بر روی بالگردها نصب می‌شوند و پروازهایی را در شب انجام خواهند داد.
 فرمانده هوانیروز تصریح کرد: در بحث افزایش بُرد سلاح‌ها نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته و به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ایم.
 امیر قربانی خاطرنشان ساخت: بالگرد «صبا» که در صنایع دفاع در حوزه ماموریت پشتیبانی طراحی و ساخته شده است و ابتکار، خلاقیت و نوآوری در آن پدیدار است، بزودی وارد خط تولید و به ناوگان هوانیروز ملحق خواهد شد.
 وی بیان داشت: در حوزه اورژانس هوایی و مردم یاری، هوانیروز از سال 1393 با 17 استان قراردادهایی را بسته است و تاکنون 600 سورتی پرواز معادل سه هزار ساعت پرواز را انجام داده است و تلاش ما بر این است که بر چرخه مردم یاری بیافزاییم و تعداد استان‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.
 فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز، هوانیروز در حوزه بازسازی و ساخت قطعات و بازآماد بالگردها به مرحله خودکفایی رسیده است و صفر تا صد کارها را توسط متخصصان توانمند داخلی انجام می‌دهد.
 وی افزود: در حوزه بازآماد بالگردها در آینده نزدیک خبرهای خوشی را خواهید شنید.
 



:: برچسب‌ها: ارتش ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: